Na těchto webových stránkách využíváme soubory cookie které nám pomáhají při poskytování služeb.
Používáním tohoto webu souhlasíte s využíváním cookies ukládaných na Vašem zařízení.
Ako správne postupovať, keď je potrebné tovar reklamovať?
Podľa § 53 ods. 7 Občianskeho zákonníka máš ako spotrebiteľ právo na vrátenie tovaru bez udania dôvodu, a to do 14 kalendárnych dní od dátumu prevzatia tovaru. Stačí nás teda kontaktovať na info@naturalprotein.cz, že chcete tovar vrátiť.
- tovar musí byť neporušený, neotvorený a celkovo v bezchybnom stave
- spolu s tovarom prosím zašlite formulár odstúpenia od kúpnej zmluvy podľa zákona
Pokiaľ bude všetko v poriadku, pošleme vám peniaze neodkladne späť na váš bankový účet.
Kontaktujte nás prosím na info@naturalprotein.cz so svojou požiadavkou a my sa ti budeme snažiť vždy vyhovieť a poslať ti požadovaný tovar. Až budete posielať balík späť, starostlivo ho prosím zabaľte aby nedošlo k jeho poškodeniu. Pri výmene tovaru počítajte prosím s tým, že budete hradiť náklady za dopravu.
Ak obdržaný tovar nezodpovedá vašej objenávke, alebo ich nekompletný obráťte sa na nás prosím na info@naturalprotein.cz a my situáciu okamžite začneme riešiť. Uveďte prosím všetky potrebné detaily, vrátane čísla objednávky, aby sme chybu boli schopní dohľadať a napraviť.
Pokiaľ je obal zjavne porušený skontrolujte si prosím hneď na mieste obsah. Pokiaľ bude poškodený tovar tak zásielku nepreberajte a reklamuj ju hneď na mieste dopravcovi. Tiež nás prosím informujte na info@naturalprotein.cz. Ak máte možnosť, poškodenie tiež odfoťte.