Reklamácia

Ako správne postupovať, keď je potrebné tovar reklamovať?

Tovar chcem vrátiť

Podľa § 53 ods. 7 Občianskeho zákonníka máš ako spotrebiteľ právo na vrátenie tovaru bez udania dôvodu, a to do 14 kalendárnych dní od dátumu prevzatia tovaru. Stačí nás teda kontaktovať na info@naturalprotein.cz, že chcete tovar vrátiť.

 - tovar musí byť neporušený, neotvorený a celkovo v bezchybnom stave
 - spolu s tovarom prosím zašlite formulár odstúpenia od kúpnej zmluvy podľa zákona

Pokiaľ bude všetko v poriadku, pošleme vám peniaze neodkladne späť na váš bankový účet.

2) Tovar by ste chcel/a vymeniť

Kontaktujte nás prosím na info@naturalprotein.cz so svojou požiadavkou a my sa ti budeme snažiť vždy vyhovieť a poslať ti požadovaný tovar. Až budete posielať balík späť, starostlivo ho prosím zabaľte aby nedošlo k jeho poškodeniu. Pri výmene tovaru počítajte prosím s tým, že budete hradiť náklady za dopravu.

3) Nekompletná, alebo zlá objednávka

Ak obdržaný tovar nezodpovedá vašej objenávke, alebo ich nekompletný obráťte sa na nás prosím na info@naturalprotein.cz a my situáciu okamžite začneme riešiť. Uveďte prosím všetky potrebné detaily, vrátane čísla objednávky, aby sme chybu boli schopní dohľadať a napraviť.

4) Tovar bol poškodený počas prepravy

Pokiaľ je obal zjavne porušený skontrolujte si prosím hneď na mieste obsah. Pokiaľ bude poškodený tovar tak zásielku nepreberajte a reklamuj ju hneď na mieste dopravcovi. Tiež nás prosím informujte na info@naturalprotein.cz. Ak máte možnosť, poškodenie tiež odfoťte.

Prihlásenie

Zabudnuté heslo (obnovenie hesla)
Nemáte účet? Registrujte sa